Uwaga! Uprzejmie informujemy, że z sklep jest w trakcie prac technicznych. Obecnie żadne zamowienia nie będą realizowane. Utrudniony jest także kontakt ze sklepem. Przepraszamy.
  • Zaloguj się
  • Załóż konto

     



DANE DO LOGOWANIA

Pokaż

Pokaż

Jeżeli nie pamiętasz hasła, wpisz swój adres e-mail, a my prześlemy do Ciebie wiadomość z nowym hasłem.


Wróć do logowania

Zamknij
Zamknij

Zwrot / Wymiana / Reklamacje

Strona główna1 » Zwrot / Wymiana / Reklamacje

Zwrot / Wymiana / Reklamacje

Zwrot - Odstąpienie od Umowy kupna - sprzedaży

Klienci sklepu internetowego TWÓJ SMYK mogą dokonać zwrotu towaru w terminie do 14 dni od daty objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie. 

Pobierz Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość

Zwrotu można dokonać poprzez odesłanie towaru na adres:

TWÓJ SMYK 
Change4Good not-for-profit Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 27
05-506 Władysławów

Przed odesłaniem towaru o realizacji zwrotu należy poinformować pracownika sklepu.

Zasady dokonywania zwrotów:

1. Kontakt mailowy z pracownikiem sklepu: sklep@twojsmyk.pl
2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Musi posiadać wszystkie oryginalne metki, instrukcje, kartę gwarancyjną. 
3. Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odpowiednio zabezpieczyć, aby dotarła do sprzedawcy w stanie nienaruszonym. 
4. Należy posiadać dowód zakupu wystawiony przez sklep TWÓJ SMYK  - paragon lub Faktura VAT.
5. Towar winien posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie fabryczne.
6. Należy dołączyć wypełnione Oświadczenie o odstąpieniu umowy zawartej na odległość
7. Prosimy o dołączenie do przesyłki wraz ze zwracanym towarem otrzymanego dowodu zakupu.

Klient zwracany towar odsyła na swój koszt.
Informacje szczegółowe dotyczące zwrotów zawarte zostały w Regulaminie sklepu.

Wymiana

Klienci sklepu internetowego TWÓJ SMYK mogą dokonać wymiany zakupionego towaru na inny dostępny w ofercie sklepu.
Poprzez wymianę rozumie się zwrot zakupionego przez Klienta towaru oraz złożenie nowego zamówienia na żądany towar.

Klient wymieniany towar odsyła na swój koszt. Przesyłka zwrotna z nowym (wymienionym) towarem wysyłana jest na koszt sklepu TWÓJ SMYK.
W przypadku, gdy klient zdecyduje się na dokonanie wymiany towaru, prosimy o kontakt ze sklepem w celu ustalenia szczegółów wymiany.

Pobierz Formularz wymiany towaru

Reklamacja

Wszystkie produkty, oferowane w sklepie  TWÓJ SMYK są nowe, fabrycznie zapakowane i posiadają gwarancję producenta. Jeżeli w oświadczeniu gwarancyjnym nie określono okresu ochrony, przyjmuje się, że wynosi on 2 lata – licząc od dnia, w którym wydano towar Konsumentowi. 
Informacja dotycząca gwarancji na dany towar, treść tej gwarancji, w tym termin jej obowiązywania, a także szczegółowe warunki jej realizacji, umieszczone są przy opisie tego towaru w Sklepie Twój Smyk. 

Sklep Twój Smyk jako sprzedawca, nie jest gwarantem sprzedawanych towarów. Towary te mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski.

Jeżeli towar objęty jest gwarancją, roszczenia z tego tytułu należy zgłaszać do serwisu gwaranta wskazanego w załączonej do towaru karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej gwaranta.

W przypadku braku wskazania w karcie gwarancyjnej danych serwisu, do którego należy dostarczyć wadliwy towar, Sprzedawca TWÓJ SMYK zobowiązuje się przyjąć zgłoszenie reklamacji od kupującego i przesłać je do gwaranta, lub rozpatrzeć reklamację we własnym zakresie, pod warunkiem, że Kupujący prześle Sprzedawcy zgłoszenie takiej reklamacji na formularzu reklamacji pisemnie lub mailowo, na adres: sklep@twojsmyk.pl
 

Pobierz Formularz reklamacji

Dostarczenie przez Kupującego zwracanego towaru na adres sklepu TWÓJ SMYK, warunkuje udzieleniem przez Sprzedawcę Kupującemu pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opisu usterki. W razie nie dostarczenia wymienionych dokumentów Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia takiego towaru w ramach pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta.


Reklamowany towar należy odesłać na adres:

TWÓJ SMYK 
Change4Good not-for-profit Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 27
05-506 Władysławów


Klient reklamowany towar odsyła na swój koszt. Przesyłka zwrotna z naprawionym lub wymienionym towarem wysyłana jest na koszt sklepu TWÓJ SMYK.

Warunki Reklamacji opisano szczegółowo w Regulaminie sklepu.
Do reklamowanego towaru należy załączyć wypełniony Formularz reklamacji
 
STRONA GŁÓWNA